benim adım gökçe

sanat eseri ortaya çıkarırkenki sancılı süreç

Posted on: 26 Şubat 2010

bu vidyoda, sanat eserlerimi ortaya çıkarırkenki yaşadığım sancılı sürecin bir örneğini izlemektesiniz.  sağolsun annem, ilham anıma müdahele ve beni de rahatsız etmeden bu anı ölümsüzleştirmeyi başardı :)

9 Yanıt to "sanat eseri ortaya çıkarırkenki sancılı süreç"

ahh canım benim sancı içinde kıvranıyor :)))

biricik yeğenim . Sen ne sanat düşkünü , becerikli çıktın böyle
aynı ben :))

Ne şanslı çocuksun sen . . .

O resimdeki kızı yemyeşile boyadın , türbeye çevirdin kızı :)))

tasavvufi açılım benimkisi de dayıcık :))

Yalnız kamera çekimini de farketmedik sanmayın enteresan renklerle videoyu izledik.

bakıyorum da anne-kız sanatçı olmuşsunuz. hehe :)))))))

annem bana yetişmeye çalışıyor fatih dayı, ne yapsın bu yaşa kadar bir şey görmemiş, benden öğrenmeye çalışıyor garibim :))

hey kedi! hey kediyi boyadım ben!
ingilizce olmasa da aksanı edinmişiz baksanıza :))

ben bunu yerim :)

hey kamoon, yakında ingilizce döktürdüğüm vidyolarımı da göreceksiniz esra abla, yer yerinden oynayacak! :)

ya da neyse, ben annemle oynarım, o da olur :)

merakla bekliyorum :)

Fırça tutuşa bakın kaşık tutar gibi. Ama yaptığı işi isteyerek yaptığı çok belli oluyor. Çok eğleniyor

Yorum bırakın


adım gökçe, an itibariyle beş buçuk yaşındayım. bu blogda çektiğim fotoğrafları ve vidyolarımı, çizdiğim ya da boyadığım resimleri iki yıldan beridir paylaşıyorum. eserlerim henüz olgunluk çalışmalarım değil elbette, beş buçuk yaşındayım çünkü.
(ocak 2012)

kategorilerim

e-posta adresinizi yazın, yeni yazılarımdan anında haberdar olun :)

Diğer 5 aboneye katılın

en fazla tıklananlar

  • Hiçbiri

hoş gelişler ola

  • 8.474 hits